Johnny the Rocker

"Det är bara tisdag idag, Sofia"

Jag lever alltid en dag innan eller efter alla andra. I söndags trodde jag att det var lördag (mest för att jag som sagt sov bort större delen av söndagen eftersom jag var så fruktansvärt groteskt bakfull) och idag har jag gått omkring och trott att det har varit onsdag. Har det varit det? Nej.

Suck och pina. Och det värsta är att jag inte åstadkommit någonting över huvudtaget på jobbet idag. Egentligen borde jag skämmas som satan, men det är jag desvärre för trött för. Tanken på att jag ska ta mitt pick och pack och flytta nästa söndag gör det inte så mycket lättare att försöka vara seriös på jobbet.

Sitter och lyssnar på Magnus Uggla (därför titeln). Jag måste bara säga att Jag skiter är bland dom roligaste låtar jag vet. I våras (vintras?) gick ju Vart fan är mitt band? på tv, och jag var som klistrad framför TV:n varje gång det gick. Att se Uggla springa runt i sin gigantiska dunjacka till dom spinkiga benen var värt varenda sekund (:
"dom säger att jag skiter i allt, men det skiter jag i" - allvarligt talat är inte det en underbar låtrad? Just det.

Nu ska jag gå och se slutet på Morden i Midsumer, och läsa Allt om Historia (ja, jag tycker det är intressant).
God natt på er, så hörs vi imorrn. Küss

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Hej, varje dag har jag en Nicole Listar på min blogg där jag diskuterar intressanta ämnen, har du något som jag kan ta upp ?



Mvh N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-05 @ 22:10:19
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0