JOAKIM THÅSTRÖM.

Jag hittade några klipp med honom på youtube.
Jag blev så till mig så att jag måste lägga in några här.
Han är ju så sjukt bra!

Den här låten levde jag med under högstadiet; Djävulen och Jag
Tror ni jag hade velat vara på den spelningen eller? Det kan ni sätta upp och sätta er på att jag hade velat.

Denna är också helt underbar. Balladen om en Amerikansk officer - Imperiet;


Denna video är från Peace and Love i år. Han var sjukt bra hela tiden, och när han tog de första ackorden till Die Mauer skrek alla bara rakt ut.
Det går inte beskriva med ord hur bra det var;


Tänk att få se Ebba Grön live. Det skulle jag kunna betala sjukt mycket för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0