In a second you'll be wrapped around my finger.

Vad jag gjort av denna dagen hittills:

Kokat 5liter gröt
Brett 60st mackor

Skalat 2kg morötter
Sorterat upp 230st köttbullar i påsar.
Sorterat upp 5liter makaroner i påsar.

Jag har hjälpt till på ett scoutläger. Men nu skulle dom åka ut till en ö, och jag kände inte för att följa med dit. Så nu sitter jag här och lyssnar på No one med Alicia Keyes, och njuter av tanken att jag snart ska gå och lägga mig på soffan och sova/titta på film.



Kommer antagligen inte vara så aktiv vid datorn över huvud taget i helgen. Ska försöka fixa en header, men är inte säker på att ag kommer att hinna/orka (förlåt att det tar tid). Ikväll ska jag på party. Jag hoppas att det blir bra.
Och tillsammans med Tokio Hotel och Totgeliebt (live) säger jag för stunden tack och hej för mig. Nu ska jag mysa framför Så som i himmelen. Küss

Kommentarer
Postat av: martin

60 mackor alltså... fan va gött. jag får nog köpa mig en scout

2008-08-03 @ 18:01:57
URL: http://boeckling.se
Postat av: Leonita & Egzona

Sötnos. :)

2008-08-03 @ 19:50:29
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0