Grafisk design och teknik.

Sitter i skolan nu och ska göra en filmaffisch. Har just nu noll inspiration.
Är skit trött, blev sent i natt och kunde inte somna. Än så länge är det skit kul allting.
Datorerna krånglar så klart så här i början, men mot all förmodan så kom jag ihåg både mitt namn och lösenord till min inloggning. Jag är nöjd.

Har varit på en föreläsning om photoshop idag, och det var så SJUKT SEGT. Jag och Anna och Alex höll på att somna och han höll på i två timmar. Han gick igenom saker man redan kunde.. men, ja..

Jag är för trött för att kunna tänka över huvudtaget. Det är säkert en massa skrivfel.

Küss

Edit.
Okej, jag sitter fortfarande och försöker att få ihop min affisch, både jag och anna har konstaterat för länge sedan att våra idéer inte är alls så bra som dom runtomkring, men det är för sent att börja om nu. Vi slutar kvart i fem och jag börjar att känna mig lite stressad.

Nu ska vi ta och fika. Satan vad jag ska njuta av den kaloribomb jag ska trycka i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0