Give me a stage and I’ll be a rock and roll queen

Jag är hemma på en blixtvisit. Katten trampar på tangentbordet och det gör det lite svårt att skr §iva.
Min dator har ännu inte kommit, vilket betyder att jag inte kommer vara lite frånvarande nästa vecka också.

Vad är det första jag gör när jag kommer hem? Jo, jag sätter mig framför datorn. Det är härligt att logga in på bloggkoll och upptäcka att man har över fyrahundra blogginlägg att läsa igenom. Eller ja, härligt jobbigt.

Jag ska kolla igenom lite saker, och sen ska jag pyssla lite med photoshop. Jag har verkligen längtat efter det.
Skriver nog lite mer sen igen, eller imorrn. vi får se. Nu ska jag sova!

Küss

Thanks a lot - Johnny Cash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0