By christmastime, there'll be someone else to hold you.

Min kusin fyller.. sjutton år idag. Det får mig ännu att känna mig sjukt gammal. Det var inte länge sen hon var tretton och skitnervös för att börja i sjuan. Nu börjar hon tvåan på gymnasiet. Hennes syster börjar däremot sjuan nu i höst. Vad händer? Vart tar åren vägen? Jag blir snart tjugotvå! Mamma mia!

Laughing out loud.
De flesta är tillbaka ifrån sina semestrar idag, och allt är segt som tuggummi just nu. Det känns som om alla kör på tomgång just idag. Denna måndagen är verkligen inte rolig för fem öre. Nu när jag kollar ut genom fönstret inser jag att det regnar. När jag tittar på klockan inser jag att det snart är dags för rast. Och när jag kollar vilket datum det är inser jag att jag snart ska flytta. Om två veckor börjar jag skolan. Det är så klart jätte kul, och jag längtar som en tok!

Min stråke till min fiol börjar sjunga på sista refrängen. Eller så är det mig det är fel på. I vilket fall känns den konstig. Jag spelade i 40 minuter igår, och jag kom precis på att det kan vara därför jag har ont i min handled idag. Grattis!

Jag vill på konsert. Helst nu.
Küss, Sofia


Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Jag vill också ha konsert. :(

2008-08-05 @ 20:02:35
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0