YES! (:

Äntligen har jag fixat till det som det mesta av denna dagen har gått åt till att göra. Jag har fixat in en logo på en ritning utan att det blev suddigt, för stort, för litet och utan ram. Det var svårt, och jag har försökt listat ut det i två timmar nu. Och äntligen lyckades jag. Jag är nöjd.

Jag vill hem och klinka på min gitarr! Jag lyckades stämma den igår och jag har skrivit ut lite låtar som jag ska lära mig. Jag vill hem nu! Men först ska jag på bio. Idag är jag väldigt glad, fastän jag inte borde vara det.

Det får nog firas med en cornetto jordgubb sedan.

Edit: Helvete, programmet hängde sig, och nu kommer jag inte på det eftersom jag inte har licens för det längre (?!) NU åker jag hem. Hejdå!

I'm staring at a broken door
There's nothing left here anymore
My room is cold it's making me insane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0