What do you think when you spit in my face?

image335Jag har varit frånvarande denna vecka. Och jag tänker inte förklara varför. Jag orkar inte. Det är bara så.

Jag måste köpa bättre högtalare till min dator.
Sitter och lyssnar på Avantasia (promised land är min favoritlåt just nu) och är på väg att gå och lägga mig. Ska läsa lite, och sen försöka somna innan tolv i alla fall (haha!). Jag ska upp tidigt imorn. Är nervös, men hoppas att det går bra.

Var nära på att köpa ett par sjyssta pjucks igår för 200 schpenn, men icke denna gången heller. Kanske nästa. Jag måste fixa till mina ögonbryn.. suck. Ja, ja, då har jag i alla fall någonting att göra i helgen ;)

Nu skriker min säng efter mig. Den vill krama om mig och det ska jag få låta den göra. Bara för att jag känner mig snäll.
Hoppas ni får en trevlig natt. Vi hörs.



[minneslista] Musik att fixa:
- Nordman
- Sarek
- Nya Avantasia skivan
- Dr. Hook
- In Extremo
- Evert Taube
- Foo fighters
- Sentenced
- Eva Cassidy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0