No!

Jag sitter här - svettig, förbannad och irriterad - och ur mina hörlurar strömmar Sacred med Tokio Hotel. Jag cyklade till jobbet i morse och det tog tjugo minuter. Det var varmt och jag var genomblöt när jag kom hit. Mysigt.

För en halvtimme sedan ringde det en nisse och sa att ritningarna han hade fått inte stämde överens med det han ville ha. Det är inte så ofta som jag blir så förbannad att jag måste slå någon. Men nu hände det. Jag var tvungen att ta bilen och åka till skogen och sparka på ett träd. Jag var så himla ledsen på mig själv att jag inte visste vad jag skulle ta vägen.

Nu ska jag äta frukost. Jag har ätit en banan, och är nu på lite bättre humör. Det är ju för fan fredag!

Och i helgen ska jag träffa D som kommer hem! Det gör mig alltid på bra humör.

Kommentarer
Postat av: camilla

Den låten är så härlig :)

2008-04-19 @ 20:38:00
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0