En sak som jag verkligen tycker om..

Det är när man tagit i så mycket på ett träningspass att man har träningsvärk dan efter. Det har jag nu. Jag har till och med träningsvärk i magen, och det får jag aldrig annars. Jag har ont i axlar och lår, och det är så himla skönt! Bara det inte håller i sig allt för länge.. Nackdelen med träning är jag att jag blir så sjukt sugen på pizza. Och det är ett helvete att åka hem till mig och inte passera någon pizzeria någonstans. Men jag klarade mig igår. Så jag åt en grov macka med ost och gurka, en banan och gulasch soppa. Gôr gott.

Sista jobbdagen för mig denna veckan, och det är också skönt. Jag ska hem om några timmar och spela gitarr och puzzla på migg jävla puzzel. Äta lasagne, och bara njuta av att jag får sova länge i morrn. Jag kanske åker till Mariestad en sväng - men det är dyrt. Vi får se.

Jag är snart ledig (: Nu ska jag sticka iväg och köpa lite frukost. Ha det!

Ice, ice, baby!


Jag längtar tillbaka
image349
Sony Center, Berlin 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0