Dröm.

I morse vaknade jag klockan sex och kunde inte somna om. Jag drömde om getingar. Att dom jagade mig och stack ihjäl mig. Nog för att folk skrattar åt mig när jag säger att jag har lite små fobi mot getingar, men det är samma sak som de flesta och spindlar.

Det värsta jag vet är folk som inte vill förstå att man är rädd.
Jag stelnar också till och hjärtat försöker tränga sig ut genom bröstkorgen och jag vågar inte blinka av rädslan att bli attackerad av dom små jävlarna. Jag tror att jag är så himla rädd för dom är för att jag har fått för mig att jag är allergisk. Jag svullnar upp och blir tre gånger så stor och det svider och svullnaden lägger sig inte förrän efter flera timmar. Det är jobbigt.

image348
Dessutom ser dom sjukt luriga ut..

Kommentarer
Postat av: veronica

jag är oxå livrädd för de :S dom är jätte otäcka...

2008-04-30 @ 07:39:49
URL: http://veronicagerding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0