Uptown Girl

image33

Idag började en ny serie på ettan. Upp till Kamp! hette den, och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka.. Det gick lite upp och ner, kan man verkligen säga. Vissa stunder var den bra, andra dålig. Men GUD vilka fina frisyrer alla hade på 60 talet, på riktigt. Dom kunde det här med vackra håruppsättningar dom. Jag vill ha långt hår, använda breda diadem och knalla omkring i vida kjolar. Då alla älskade Bob Dylan och livet var.. enkelt.

Serien går i på Måndagar klockan 20.30 och jag ska allt ge den en chans till nästa måndag. I morgon början House, och på Onsdag börjar Heroes. Herre gud, nu är det någonting att se på varenda kväll framöver!

I morgon ska jag och Charlotte träna, tror jag. Jag har inte pratat med henne än, men det brukar vi ju göra så. Jag ska börja simma igen också, men jag får ju så jävla ont i knäna av det (fast det tydligen ska vara bra för knäna, bullshit!). Jag vill inte upp och jobba imorrn, jag trivs inte, men ändå har jag stått ut där sedan juni förra året, visst, det har inte alltid varit pest och pina.. men.. ja.. det var ju inte meningen att jag skulle stanna där så länge..

skit

I morse vaknade jag upp bredvid martin, och det känns alltid så bra. Han var hemma en sväng och bytte grafikkort i min maskin, eftersom mitt förra helt plötsligt bara valde att åka till ett bättre ställe. 

Jag har hittat en bra sida med volontär resor, som jag ska åka på någon gång. Jag var faktiskt inne på att åka och jobba på ett center för gatubarn för några år sedan, men till allas förvåning blev det aldrig av. Jag måste sortera mina tankar, och bara fokusera på en sak i taget.. annars kommer jag förlora förståndet..

God natt.
http://www.youtube.com/watch?v=WuVbKQGYJ0Q

Kommentarer
Postat av: martin

Caress the one, the Never-Fading
Rain in your heart - the tears of snow-white sorrow
Caress the one, the hiding amaranth
In a land of the daybreak
http://youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ
btw, nu blir det sådär kissbrunt längst ner :P

2007-09-04 @ 10:22:27
URL: http://boeckling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0