Mästaren och en iskall Margarita

Sitter och lyssnar på Thåström, samtidigt som jag ser på House och diskuterar en eventuell åre resa med palm, ulf, emmeli och fredrik. Allt snurrar i mitt huvud, och jag har haft min telefon avstängd större delen av dagen. Jag ska snart stänga av datorn och gå ut och gå, och gå och lägga mig och läsa... Idag på jobbet gick det bara skit allting, jag orkade inte sitta uppe, och jag funderar på att vara sjuk imorrn. Jag och Charlotte hyrde en film förut, Gangster. Den var inte så himla bra, men Persbrandt och Bergqvist var med, så vad kan man säga? Dom höjde filmen några snäpp.

Jag har lagt upp lite mer bilder på Bilddagboken. Det kommer mer, när jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0