"We've dressed in our best and are prepared to go down like gentlemen."

image115


Igår såg jag och pappa på Titanic. Han hade inte sett filmen, så jag tyckte att det var på tiden!
Filmen är väl.. sådär bra. Jag måste erkänna att Leonardo DiCaprio är bra i den filmen - typ den enda filmen han är bra i förutom Gilbert Grape. Kate Winslet är så himla vacker, och helt fantastisk!

Det störde mig att jag satt och jämförde filmen med vad som hände i verkligheten, och alla tappar och sånt dom gjort. Läste mitt projektarbete jag skrev om Titanic i nian och förstod inte hur jag hade kunnat få så bra betyg som jag fick. Det var jätte kort, och jätte dålig fakta.. Jag höll på att få spader, men det spelar ju faktiskt ingen roll nu.

Klasskillnader gör mig bara arg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0