The day, so far.

image153

"Simba.. inte kan du döda din gamle farbror?"
"Nej Scar, jag är inte som du.."
I morse vaknade jag med Lejonkungen i huvudet.

Förut så snubblade jag så klart in på jobbet. Ibland har jag inte riktigt koll på vad mina fötter håller på med, och i morse var inget undantag. Innanför stod två människor och såg på mig. Sedan började de sjunga och dansa till 'Sofia dansar go go'

Ni kan ju fundera på hur många gånger jag har fått höra den låten när jag snubblar. Just det.

Imorgon är det första december. Och jag har hittat den perfekta julklappen till min bror D. Linus på linjen boxen, det är verkligen perfekt, får nog gå och köpa den sen innan någon annan hinner före!

I morse kom den sötaste kissen i hela världen (Zelda, alltså) och pussade mig på pannan när jag låg i sängen och inte ville gå upp. Hon är bäst!

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0