Shit!

Vad tiden går fot när man har roligt! Har suttit och försökt att göra en meny till min blogg i snart en och en halv timme. Det känns ändå sådär, fast, ja.. Ni kan se mitt försök till meny här

Jag blev så frustrerad på att det inte blev som jag vill, så jag var tvungen att sluta ett tag. Får fortsätta ikväll när jag kommer hem ifrån Anon. Dessutom ska jag gå och äta nu. Kyckling och nudlar, mumma!

(och ja, jag är fullt medveten att min blogg är färgglad. men det blir ju dumt att ändra det nu)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker din nya banner är grymt snygg..

2007-11-08 @ 16:28:18
Postat av: Sofia

Tack!!

2007-11-09 @ 09:37:43
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0