"Oh, my God; I care so little, I almost passed out."

image119Igår var jag och Viktor i Göteborg, på framtids och kunskapsmässan. Det var intressant, men nu har jag bestämt mig för vad/vart jag ska gå. Jag har egentligen vetat det sedan i våras.. Vi åkte hem till Daniel en sväng och började se på 7 vågade livet, ifrån 1960, med Steve McQueen och Yul Brynner. Mycket spännande film, hann dock inte se slutet. Lite tråkigt..

På kvällen var det fest hos Patrik. Det var livat.. Jag var bäst på Super Mario Kart.. eller inte.

I morse vaknade jag med ett litet leende på läpparna, men nu står jag och vacklar på kanten igen. Jag hatar det, men jag kan inte göra någonting åt det just nu.

Jag har äntligen beställt julklapp/födelsedagspresent till mitt fadderbarn. Nu ska jag bara knåta ihop ett brev, så har jag fyllt min uppgift som fadder för detta året. Måste tvinga någon att ta ett kort på mig så att jag kan skicka ett någorlunda fräscht kort, och inte ett kort som är taget för sisådär två tre år sedan.

Just det, jag har absolut inget internet på mitt rum nu. Nu undrar ni hur jag lyckats med det, och tro mig - det gör jag med. Jag har inbillat mig att jag är teknisk, men det stämmer inte. Allt går sönder så fort jag försöker förstå mig på det.

Det är lite tråkigt.

Imorrn ska jag jobba och åka och simma.. Och se på scrubs (:


Hanging by a moment - Lifehouse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0