Lite Sofia

Okej. Jag har börjat att planera inför nyår! Fattar ni? Jag har aldrig tagit nyår sådär jätte seriöst. Senaste nyår bestämde jag mig två timmar innan vart jag skulle ta vägen, och det blev ju lyckat. Det brukar bli det när jag inte planerar saker så långt i förväg..

Just nu är jag sugen på att ha klänning. Ja, du läste rätt. Jag tittar runt lite efter den perfekta klänningen, och eftersom jag är så grymt kräsen och petig, och min kropp är päronformad, så kommer jag antagligen inte att hitta den.

Jag vill ju bara känna mig jätte fin..



men sen hör jag min och mammas röst i huvudet som säger med irriterad röst
"en klänning? vad ska du med den till?"

jag kan inte se mig själv med en klänning..
Och jag tror inte att det är meningen heller..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle passa bra i den längst till vänster =)

2007-11-27 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0