Jag vann!

image106


Över Adam Alsing idag i Vinn Adams pengar, jag tog honom på Star Wars frågan. Vilken christopher som var påtänkt för rollen som Han Solo. Svar: Christopher Walken
Jag fick faktiskt nio rätt och Adam fick åtta! Ha!

Jag håller på att bli sjuk. Jag har ont i halsen, det sticker i halsen när jag sväljer så att jag nästan börjar gråta. Jag får gå runt och spotta i stället.

"You feel like Steve McQueen
When you're driving in your car
And you think you look like James Bond
When you're smoking your cigar
It's so bizarre, you think you are
A new kind of James Dean
But the only thing I've ever seen of you
Was the commercial spot on the screen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0