Herre jävlar!

image143Ander Timell pratade om att han hade köpt skor till sin flickvän som fyllde 40. För 3400:- efter avdragen rabatt på 600:- (!) Herre jävlar! De dyraste skorna jag har köpt var mina kängor som kostade 1300:- och det tyckte jag var mycket. Gosh!

Jag ska snart köpa mina nya nikeskor - innan dom försvinner ur sortimentet. Jag har kollat på dom i två månader, men dom kostar 900 :- jag tycker det är ganska mycket.. Men så hittade jag en tusing som mormor har gett mig i julklapp förra året som jag inte spenderat ännu. Dessutom så behöver jag nya skor.. men, jag kanske borde köpa varma skor istället för snygga? Det blir nog snygga.

1.   2.  3.    
5.  

1. min nuvarande skabbiga sko, som är ganska trasig.
2. och det här är skon i mitt liv just nu.
3. tänk om man hade haft så många.. vad jobbigt, men ack så snyggt!
4. Kan inte någon jag känner skaffa barn så att jag får en anledning att köpa så här små skor?

Dagen I-landsproblem á Sofia. Tack för mig.
"Hur kan man tappa orken att andas?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0