Freedom is just another word for nothing left to loose.

Sitter och lyssnar på Me and Bobby McGee med Johnny Cash, det får mig  på bra humör.

Jag har pysslat lite med datorn idag, surprise? Men åh. Allt gick så bra fram till nu.
Jag skulle försöka få in min meny på den här sidan, och det gick.. sådär. Jag förstår inte riktigt vad som har hänt, men under menyn står det bara 'senaste', det fattas alltså ett ord. Men jag hinner inte rätta till det nu. Vi ska ha byggdegårdsfest med släkten, och pappa och dom ska uppträda. Så jag måste springa in i duschen nu, appropå det förresten. Igår duschade jag, packade en väska, samt bytte kläder tre gånger - på tjugo minuter. Jag kände mig stolt. M svarade ju inte på mitt sms, så jag kunde inte åka med honom in till stan. Seg!

Igår var jag i Skövde, på Vatra. Det var väl ganska kul, men väldigt lite folk. Jag blev jätte tajt med bartendern, eftersom jag tillbringade ganska mycket tid där. Fick dessutom igång en disskution angående Johnny Cash, tillsammans med Rickard, David nr 2, Simon nr 2 och David nr 1. Rickard hade precis upptäckt att han var bra. Jisses, det är ju inte så att jag har tjatat på honom att han ska börja lyssna på Cash.
Amanda hade tvingat honom att se Walk The Line, och han hade blivit frälst. Tack Amanda (:

Duscha var det ja. Hejdå!

jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0