Lägenhet?

Hej, för några dagar sedan mailade jag en svensk kille som hyr ut en lägenhet i centrala London. För £390 (ca. 5000SEK)! Jag vet inte om jag ska tycka att det är dyrt eller inte, men det är nog faktiskt ganska billigt för att vara i centrala London. Då ingår dessutom allting som vatten, el, bredband, tvlicence, telefon och så. Det låter för bra för att vara sant, eller hur? Jag tror vi ska ta den, den är verkligen jätte fin! Det är en tvåa, och kruxet är att det bara finns en dubbelsäng, men jag och min resvän/vänner överlever nog det (: det måste vi göra. Den har ett ganska stort vardagsrum och BARKÖK! det har jag alltid önskat mig. Dessutom finns det gott om sovplatser *host host*

Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0