Tv kväll?

Okej, om ni - som jag - är sjuk eller allmänt trött (eller både och) så kan jag tala om att det går en massa bra film på tv ikväll för er som är sugna på det. Jag har bara skogs TV (SVT1, SVT2 och TV4) så det är dom jag har koll på - inte så mycket att hålla koll på alltså.

Klockan 20.00 på TV4 är det Bruce - Den allsmäktige, med den alltid lika galna och fascinerande Jim Carrey. Medverkar gör även Morgan Freeman och Jennifer Aniston. Visst är den här filmen bra, eller minns jag sjukt fel?

Klockan 21.00 på SVT1 är det Finding Neverland med den fantastiske Johnny Depp. Dessutom den fantastiske Kate Winslet, über söta Freddie Highmore (Kalle i Kalle och Chokladfabriken) och Dustin Hoffman.
Den här filmen är ju så enormt mysig och härlig. Inte så mycket action, men ändå (:

Klockan 00.15 i TV4 är det Flykten ifrån Alcatraz, som jag har försökt se så grymt många gånger men aldrig lyckats se (kommer säkert inte bli så den här gången heller). Med Clint Eastwood.


Men skit! Upptäckte precis att det är en dokumentär om Walt Disney i SVT2 kl. 20.00. Attans!

Jag har feber och grejer. Så vi får se hur jul och nyår blir. Grattis till mig! Ska snart åka hem.
Imorgon ska jag och Daniel gå i Second hand affärer, om jag orkar. Måste köpa min present till mormor.

Ska se Disturbia i helgen också. Puh.


Har beställt min soffa och byrå nu, dom kommer den åttonde januari, för er som är intresserade.
So long, suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0