18 december

Är jätte trött och vi har en paus ifrån en lektion i vårat nya CAD program (som ingen fattar någonting av). Han ska hålla på att prata fram till fyra! 

Mia kom en sväng (hur lyckas hon alltid se så himla snygg ut?), men har åkt hem för att ta hand om sin son :( men det var kul att träffa henne. Det var ju ett tag sedan hon tog mamma ledigt (maj). Om 45 minuter är det lunch!

Nu börjar vi igen! Tjing.

Det kommer att bli en lång dag.



Edit: Okej då. Jag lyckades undvika de resterande två timmarna och istället försöka förstå programmet genom sitta och jobba med det. Jag är mer praktiskt lagd, kan man säga. Jag håller på att rita upp min lägenhet, och det går sådär. Men det är häftigt att man ser det i 3D.

Hej

Kommentarer
Postat av: martin

"Det var ju ett tag sedan hon tog mamma ledigt"

observera särskrivningen :D

2007-12-18 @ 17:32:56
Postat av: Andreas

Vad är det för CAD-program?

2007-12-18 @ 19:20:49
URL: http://duccan.blogg.se
Postat av: Sofia

Martin, jag gillar sär skrivningar.
tror fortfarande att du skulle passa bra som svensklärare (:

2007-12-18 @ 21:32:17
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se
Postat av: martin

haha, nej. jag är lite för ball för sånt.

2007-12-18 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0