"A Clue: No!"

OKej, såg precis på sista avsnittet (För den här säsongen!) av BBC:s Robin Hood. Ja, ni läste rätt För den här säsongen, det ska alltså komma en säsong till (: Fantastiskt. Okej, jag vet att serien inte är så himla bra egentligen, och att Robin Hood (Jonas Armstrong) i min smak är alldeles för tanig. Dessutom har han snea tänder.. Fast det förstör ju faktiskt inte hans skådespelar insatser. eller ja.. Jag vet inte, jag ska inte analysera sånt..


Just nu är jag så himla trött, jag har varit trött hela dagen, jag har börjat sova dåligt igen, men det kommer ju vända snart, om någon vecka eller så.. Jag har ont i huvudet och jag tror att jag håller på att bli sjuk, för en gångsskull. Nu ska jag lägga mig och läsa lite, och sen ska jag sova.. Får se när jag åker till Jönköping, om det blir imorrn eller inte.

Lär skriva ett inlägg på jobbet imorrn, och inte.. så hörs vi någon annan dag..


Hejdå

Ps. jag hittade precis ett citat på Jonas Armstrongs sida på Imdb.com
"Was surprised about getting the role of Robin Hood because he thought he would be too thin" Ds.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0