Scheiße!

Jag ska till sjukhuset i eftermiddag och sprätta upp mitt öra.
Jippie..

Uppdaterat: Satan! Jag har farit runt på stan, som en och annan guttaperkaboll, eftersom min mobil la av. Precis när dom ringde ifrån AB Bostäder. Så det fick bära av till expert där dom inte visste var felet var. Men precis som förra gången, så var det batteriet som hade lagt av. Allvarligt talat, hur kan ett batteri bara lägga av?

"Jag ser att den farit i backen ett par gånger"
"Mjo.."

Det kan ju faktiskt ha något med det att göra.

Angående mitt förbannade skitöra så ringde jag vårdcentralen nu, men kom bara till en telefonsvarare. Jag hatar telefonsvarare, dom tar så grymt lång tid på sig. Jag knappade i alla fall in mitt telefonnummer och dom ska ringa upp runt två tiden. Man ser inte längre smycket i örat, så svullet är det och det gör redigt ont ska jag tala om. Pappa är stört imponerad.

Men, tja.. vad ska man göra.
"Sluta gör sådana fula saker då"
Mjo, tack.

Det är inte fult.

(Jag ska försöka sluta att svära när jag skriver. Klarade det ganska bra denna gången)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0