"To everybody in Jamaica that's working in the sun - you're hot"

 Hej alla människor!

Det är (eller borde vara) allmänt känt att jag inte har haft flyt med mina mobiltelefoner. Jag vet inte vad jag gör, men dom går alltid sönder. I morse tappade jag min telefon i golvet - tydligen - för när jag vaknade en halvtimme senare (försenad till jobbet) så trampade jag på den när jag klev ur sängen. Skärmen var svart och den gick inte att starta. Det gick inte få igång den två timmar senare heller och nu är jag precis tillbaka ifrån en sväng på Expert. Tjing! Nu funkar den. Jag hade tydligen förstört batteriet (och hur lyckades jag med det?!). Telefonen är snart tre månader gammal, så jag är ganska nöjd. Men nu fungerar den i alla fall som den ska.

Finns det någon telefon som jag inte kan förstöra?

Igår blev det inte så mycket sittandes framför datorn som jag först tänkt mig. Miss C kom ju som sagt över och hade med sig Sex and the city. Det satt vi och kollade på i två timmar. Grejen med den serien är att jag alltid har hatat den. Verkligen hatat den! Men när Miss C köpte hela serien har jag numera sett vartenda avsnitt två gånger. Dessutom tycker min kusin J i göteborg också om den serien, så när jag hälsade på henne så såg jag en del då med. Det var första gången jag sett den. Det var nog 2006, tror jag. Skit samma!

Hämtade hem diverse bilder ifrån Åre igår, men har inte spanat in dom ännu. Ska göra det lite snabbt i eftermiddag.

va fan!! det är ju FREDAG idag! Oj vad det inte har slagit mig förrän nu. YES YES YES!

Ikväll ska jag hem till min mor och far och äta mat. Pappis kommer hem ifrån Gbg och D kommer också och stannar hela helgen (:  Imorrn ska vi nog gå i Hindens rev, det var väldigt länge sedan jag var där. Men det blir nog bra. Zeldis ska kanske sova hos mig inatt. Hon är bäst i hela världen. Min lilla pisse. (jag blir otroligt barnslig när jag pratar om henne - i know)

Är det inte hjälp på TV idag förresten?
Nu ska jag återgå till jobbet - ringa min farbror ang. lunch och sedan.. ja, vi får se.
Jag skriver kanske sedan, om inte - ha en bra kväll.

stay tuned.


Jag försöker samla ihop folk för att gå på bio på lördag - Sweeney Todd. Är du sugen är det bara att haka på. Hör av dig innan imorn kväll bara ;)

- be there or be square -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0