I Wanna break down these walls I built around myself, I wanna fall so in love, with you and no one else


älskar mina utslag i ansiktet. Igår var jag och C uppe vid ett hus som jag velat gå in i hur länge som helst. Det är ett övergivet hus, som från början var ett gammalt mejeri. Jag har alltid drömt om att få fota där inne. Och igår tog vi oss som sagt in och det såg så gammalt och vackert ut, precis så som jag älskar det. Jag har alltid varit svag för gamla hus, och kommer troligtvis alltid att vara det också. En av mina största svagheter.

När vi gick runt där inne och kollade in i fönster så fick jag en massa idéer och det kändes väldigt, väldigt bra. Men det måste bli varmare, mycket varmare om jag över huvudtaget ska få igenom de idéer jag har i huvudet. Jag tror det kommer blir bra och förhoppningsvis hinns det med innan jag flyttar.

Måste bara kontakta ägaren (huset är inte så övergivet som jag trodde) och fråga om det är ok att fota där. Och det är väl inte så svårt..

Skönt med fredag, ikväll ska vi ut och svira. Sjunga singstar, dricka gott vin och umgås. Nice.

Kommentarer
Postat av: SORA

hahah! Hoppas du får fota det!!! :D

2011-02-25 @ 15:57:28
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0