1 April


Det är verkligen april nu. Det känns som att tiden bara rinner iväg och just nu känner jag mig lite småstressad. Har någon av er blivit lurad idag? På ett sätt gillar jag den här dagen, för just idag är alla lika skeptiska mot "nyheter" som jag själv är nästintill hela tiden. Men mest hatar jag denna dagen för att den är så töntig. Jag bör färga håret idag. Och klippa mig. Fota lite och peppa inför imorrn, då vi ska till Skövde på spelning. Göttigt med fredag idag, speciellt när vi ska sluta tidigare för att åka och spana in datorer istället. I natt drömde jag att jag var tillsammans med Gustav Schäfer för övrigt. Ifall någon ville veta. Ja, nu har jag skrivit ett inlägg om ingenting. Igen.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag gillar dina inlägg om ingenting :)

2011-04-01 @ 19:57:57
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0