HP trailer

Idag släpptes den nya Harryp Potter trailern. Jag är dålig som inte läst den sista boken, även om jag läst den sista sidan (ja, det är en sjukdom). Jag har inga större förväntningar då mitt hjärta brast i samma stund som jag läste orden sirius och död i samma mening. Kommer aldrig att förlåta J.K för att hon dödade Sirius.

Den sjätte filmen var i mitt tycke jätte dålig. Seg, seg, seg. Men så har jag inte läst hela boken heller, kanske skulle jag gillat den bättre då?

Jag börjar på riktigt fundera över min filmsmak. Det är sällan jag ser bra filmer längre, och det gör lite ont i mig. Den senaste filmen jag såg, som jag aldrig sett tidigare, och som jag ville se om direkt efter att jag sett den var Old country for old men, som jag såg för några veckor sedan.

Men jag kommer så klart se filmen på bio. Den är tydligen uppdelad i två filmer också, vilket jag inte hade en aning om. Så insatt är jag.


Kommentarer
Postat av: Kristine

Sjätte boken känns mest som utfyllnad lite och verkar mest ha skrivits för att informera så mycket som möjligt om det som sjuan kommer handla om. Men klart böckerna är mycket bättre än filmerna. Och det att hon dödade Sirius var bara brutalt.. Och Dumbledor, lite trist att hans begravning inte var med i filmen.

2010-09-24 @ 21:50:15
URL: http://namelessragdoll.blogspot.com/
Postat av: Sissy

Någon som har sett filmen ? Hur var den? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0