Just because we use cheats doesn't mean we're not smart


Fotade för några veckor sedan när vi missade tåget i Herrljunga pga. förseningar i Göteborg och i väntan på ersättningsbuss. Klockan var runt tio, och det är alltid lika trist att vänta på bussar som aldrig kommer. Tur att man har sällskap i alla fall.

Idag kom min maskeraddräkt som jag ska ha på lördag. Trodde att den skulle vara jätte stor eftersom jag beställde en large, men den  visade sig vara alldeles lagom. Känner mig allmänt seg, och just nu kollar jag och min pisse Zelda på Paradise Hotel (säger Alex Schulman "Men Gud vad roligt" en gång till så spyr jag). Första avsnittet jag ser och det är ju verkligen patetiskt.


Dessutom blev jag glad över att folk faktiskt svarade på mitt förra inlägg, hade verkligen inte väntat mig det. Men det var så kul att läsa, och fortsätt gärna att slänga in några kommentarer om du inte redan gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0