Everybody crash and burn sometime


Nu tänker jag skriva lite om drömmar. En dröm jag drömde i natt. Jag drömmer ofta att jag är jagad eller att jag dör. I natt drömde jag dock att jag brann. Annars drömmer jag alltid, alltid att jag drunknar eller att jag hoppar från en klippa, men i natt var första gången som jag drömde att jag brann. Fast jag vaknade flera gånger under natten så var detta ändå ingen mardröm? Jag kände mig på något sätt lättad i drömmen.

Det här med drömtydning gör mig så himla förvirrad. Jag är en av dom som verkligen tror att drömmar betyder någonting viktigt, och eftersom jag sällan förstår mina drömmar så känner jag mig alltid så frustrerad och maktlös på något sätt.

Jag saknar den tiden då jag inte drömde någonting alls.

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Drömmar är sjukt fascinerande. Hela psyket och hur det fungerar är fascinerande. Låter dock inte som trevliga drömmar det där.

Jag hade en sjuk dröm inatt. Jag drömde att Tom Kaulitz lurade mig i säng med honom och sen visade det sig att jag var med barn och han hade stuckit. Jag var jätte ledsen och kände mig jätte lurad. x)

2010-10-14 @ 12:50:01
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0