JAG HAR TRÅKIGT



Pratar med Nelli och Charlotte på msn. Funderar på att slänga på en film, bara för att jag kan.
Har slängt in tre nya bilder på Mirres hemsida också, ni kan ju spana in dom.

Har lyssnat på Thåström, Dead by April och No Use For A Name hela kvällen. Käkat jordgubbar och suttit lite i photoshop, har börjat på en asjobbig bild som jag inte för mitt liv kan förstå att jag ens försöker mig på. Försöker att göra en bild med bara ord och det ser ut som skit och pannkaka. Men jag har kommit ganska långt så jag har inte hjärta att slänga den heller, speciellt inte när jag suttit med den de senaste två timmarna.. Suck!

No Use For A Name – Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0