Det bästa jag vet

.. är att se resultat på det arbete man gör. Att folk lyssnar på vad jag har att säga och tar det till sig och faktiskt vågar lyssna på mina åsikter. Att mina åsikter faktiskt spelar roll. Om några veckor kommer det jag gjort att synas på posh24.se, både på framsidan och på bloggsidan. Det kommer att bli jätte fint, tro mig!

Bara för att jag är så himla glad just nu så tänkte jag ge er en bild på mig där jag ler på riktigt, inget tillgjort jävla leende, utan som jag faktiskt ser ut. Men påsar under ögonen som kommer att vara med mig hela livet ut och som jag kommer att älska och hata i omgångar. Dessutom skiner solen, och även om jag ännu inte har jobb till sommaren så mår jag fantastiskt bra just i denna stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0