American Idiot: The Original Broadway Cast Recording

Förra året gjordes en Broadway musikal som hade Green Days skiva American Idiot som utgångspunkt. I veckan släpptes en skiva med låtarna som är med i musikalen. Hela American Idiot skivan är med, och även några låtar ifrån 21 century breakdown.

Jag har totalt missat att denna släppts, men hörde en reklam på spotify. Jag måste erkänna att det låter riktigt, riktigt bra. Jag gillar't.

American Idiot
21 Guns
Boulevard Of Broken Dreams
Last Of The American Girls/She's A Rebel
Know Your Enemy
Holiday

Kommentarer
Postat av: Liizy

sv: Håller med, jag hoppas verkligen inte det. Vi vill ju inte förlora honom!

2010-05-14 @ 14:07:35
URL: http://stur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0