Zu gross, zu klein Er könnte etwas größer sein

Sitter i skolan och jobbar med min hemsida. Jag har kommit ganska långt, vilket känns väldigt, väldigt bra. Rammsteins Pussy strömmar ur högtalarna och jag är på ganska bra humör än så länge. Nu vänder sig folk om och kollar på mig, och jag upptäckte precis att jag har ganska hög volym och sjöng högt för mig själv. Pinsamt..

Skönt att Tokio Hotels konsert i Moskva blev av igår i alla fall. Hoppas det inte ställde till för mycket problem för alla fansen i St. Petersburg. Jag pratade med en tjej i Stockholm som skulle till Moskva, och jag kan inte ens föreställa mig hur nervös hon var om konserten skulle bli av eller inte. Puh..

i can't get laid in germany


Jag vill ta MC körkort..
Det önskar jag mig i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Emma-Liisa

haha, det har hänt mig med :( sjukt pinsamt är det! HAHA

2010-03-10 @ 16:01:25
URL: http://emmamikkola.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud va frän bild :D har du gjort den själv?

2010-03-10 @ 20:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0