I once was lost but never was found. I think I'm losing what's left of my mind..


Ibland när man jobbar så mycket för att ingen ska bli arg på en, eller att ingen ska bli besviken på en så glömmer man bort sig själv. Det är många som sagt till mig på senare tid att jag ska vara med egoistisk. Jag har alltid förknippat egoism med någonting dåligt, något jag aldrig skulle vilja vara. Jag är egentligen inte sådan som person alls. Jag sätter alltid andras välmående före mitt eget, och det är just det som får mig att må precis som jag mår just nu i denna stund.

Kommentarer
Postat av: Mariam

vacker bild <3 usch jag vet precis hur det känns, men du får inte ta på dig sådana saker... Det är bara något man får påminna sig själv om hela tiden, att ta på sig bördan av andras problem... Och att inte låta folk trampa på en bara för man inte vill vara taskig. För då är man taskig, jävligt taskig, mot sig själv. <3

2010-03-18 @ 20:11:49
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0