let's run into the pouring rain to feel that we're alive again



Idag är jag fylld av ångest känslor och dåligt samvete. Det är jätte jobbigt. Jag skakar nästan och jag hoppas att jag klarar av dagen. Ska luncha med Andreas idag förhoppningsvis, och då vet jag att det kommer att kännas lite bättre. Nu ska jag läsa ett mail som min bror skickat till mig.

Just det, jag kan ju passa på att be om ursäkt till alla människor som jag irriterade igår. Jag stressade folk som hamnade framför mig genom att stampa med fötterna och harkla mig högljutt. Jag var bara på stört humör igår kväll (:

Vi hörs lite senare..

Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: oh ja... ser ut som 12,5 år hahhaa

men de är ifs awsome nu när jag har åldersnoja^^

2010-03-30 @ 13:13:16
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0