Hur packar man för att vara borta i sju veckor? Jag har en rullväska och en axelarmsväska, och det är tänkt att jag ska få ner allt jag behöver däri. Apskaft! Kom på att datorn ska med också. Den är ju typ prio ett eftersom jag ska använda den på praktikplatsen också. Men skit.

Egentligen behöver man inte ha så mycket med sig om man tänker efter. Men det är ju samtidigt lite tråkigt att gå runt i samma kläder hela tiden, men vid närmare eftertanke så gör jag ju typ det här hemma så varför inte göra det där uppe också?

Jag har inte riktigt fattat att jag ska upp ännu. Det strulade sig så klart med mitt boende, så jag ringde i panik till Niklas förut och frågade om jag kunde bo där första veckan. Det kunde jag, snäll som han är. Så nästa vecka blir det att rigna banken och ragga boende. Det blir dock en kort vecka, eftersom det är påsk.

Usch mitt huvud börjar snurra nu, jag har för mycket i huvudet. Alldeles för mycket.
Skriver imorrn.

kärlek på den bilen alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0