29 mars

Efter många om och men så är jag hemma. Just nu kollar jag på Top Model.
När jag gick ifrån min praktikplats så gick jag åt helt fel håll, jag har ingen aning om vad jag tänkte på. Men jag hittade i alla fall tunnelbanestationen och åkte in till stan. Där gick jag vilse på H&M, och jag skojar inte. Jag gick runt i cirklar i säkert en halvtimme utan att hitta ut..

Sen när jag skull ut ifrån tunnelbanan och hem till niklas så gick jag ut i fel ände. Vad gör jag? Vänder jag och går ner igen? Nej. Jag ska så klart gå runt och leta efter den andre ingången. Det resulterade i en promenad på 50 minuter, innan jag till slut frågade om vägen och bara behövde svänga vänster för att komma rätt.

Jag är supertrött med andra ord, haha. Det är så skönt att jag börjar kl nio, hade jag börjat åtta hade jag dött.
Imorrn blir det eventuellt bio med min kusin, vad det blir får vi se.

Just det, i morse kom jag inte in på praktiken heller. Jag kunde inte koden, och deras porttelefon var trasig, så man skulle ringa till ett nummer, men det visade sig att jag hade för lite pengar för att ringa.

Min vanliga otur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0