1 månad sedan

För en månad sedan satt jag och Sara på tåget till köpenhamn. Tänk vad tiden går fort! Jag har nyss kommit hem, och ska snart käka lite frukost. Glöm inte att ställa fram klockan en timme också om ni inte gjort det.

Just nu lyssnar jag på Aerosmith och har precis skickat in en uppgift som skulle vara klar idag. Hoppas jag får godkänt på den..

Jag ska åka och hämta min dator också som rustas upp hos min kusins pojke. Han är snäll och rensar den åt mig. Det behövs verkligen. Hoppas den kommer att må lite bättre nu.

Vi hörs lite senare..

Aerosmith – Let The Music Do The Talking

Kommentarer
Postat av: LINA*

tänka sig, de har gått en hel månad SJUKT..

men bara 6 dagar kvar nu för mig

2010-03-28 @ 11:40:08
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Cici

Oj! Jag bloggade precis om Aerosmith! Sammanträffande må jag säga :)

2010-03-28 @ 14:44:31
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0