In psychology, memory is an organism's ability to store, retain, and recall information.

Hittade som sagt lite gamla foton nere i förrådet, jag fotade av fyra stycken. Tre stycken är ifrån min Polen resa som jag gjorde tillsammans med Röda Korsets Ungdomsförbund 2005. Vi besökte ett barnhem som drevs av nunnor, besökte koncentrationslägret Stutthof, Krakow (en av världens vackraste städer!), Warzawa, koncentrationslägret Auschwitz samt förintelselägret Auschwitz-Birkenau.

Staket inne i Auschwitz


Utanför Auschwitz-Birkenau i väntan på bussen därifrån.


En drömfångare som någon satt fast på spåret i Auschwitz-Birkenau.
Min absoluta favoritbild som jag tagit.



Detta är taget sommaren 2005. Min favoritbild på mig. Jag sitter nere vid vattnet och knyter skorna. Bilden är tagen av Charlotte. Thanks darl'

Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: lika snygg som mig ? pff... människa du är redan SNYGGARE



måste hålla med dig, sjukt fin bild på dig

2010-01-19 @ 19:55:41
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: mirre

jaa, den bilden var riktigt vacker på dig!!

2010-01-19 @ 22:52:28
URL: http://mtv.se/mirre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0