Und hält dich das auch nicht zurück. Dann spring ich für dich


I natt drömde jag att jag hoppade fallskärm. Det var en underbar känsla och jag ville inte vakna. Det är skönt att jag börjat drömma bra drömmar, som får mig att må bra och inte vakna mitt i natten. Men att drömma sådana bra drömmar som gör att jag inte vill vakna känns inte heller så bra.

Jag behöver en adrenalinkick, en ordentlig sådan. En liknande sådan som jag hade när jag hoppade bungy jump eller när jag flög ett flygplan. Den pirrande känslan och den glädje man får efteråt som bara smittar av sig på andra i min närhet, den är så underbar.

Jag vill hoppa.

Kommentarer
Postat av: the one and only mamma anna

kvinna, lev lite.. jag kommer förbi dig kl typ halv 9 imorgon bara för att du dissar mig stenhårt. måste ha en lapp

2010-02-10 @ 23:14:01
URL: http://www.njifii.org
Postat av: LINA*

sv: ja underbar låt.



HAR DU HOPPAT BUNGY JUMP...

shit, jag skulle vilja för att bli av med min höjdskräck

2010-02-11 @ 06:43:16
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0