Måndaug

Imorrn har jag tenta. Pluggar jag? Nej.

Jag och Andreas har varit i skolan idag, haft handledning och jobbat lite med våra praktikansökningar. Han var duktig och skickade till en massa ställen. Jag håller på att göra klart tidningslayouten, och den ska bli klar i morgon har jag bestämt mig. Jag är på god väg på framsidan och jag har en idé till insidan också, det kommer bli bra, hoppas jag.

Förut när jag väntade på bussen hem gick jag förbi Musikbörsen och en frisör som ligger vid juneporten. I skyltfönstret till frisörsalongen har dom en TV där dom brukar visa MTV. Jag fastnade framför den, då de visade en behind the scenes dokumentär om AVATAR bland annat. Det resulterade i att jag missade två bussar.

Imorrn ska jag boka tid åt min kusin hos en piercare. Tihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0