2 nya filmposter till Alice!


bildkälla (för lite större format)

Efter att ha snurrat omkring på mtv.com en stund föll jag över dessa bilder. I morse fick vi ju ett smakprov på låten 'Strange' som Tokio Hotel gör tillsamans med Kerli och det jag hörde gillades starkt. Jag har hört att själva låten inte ska vara med i filmen utan bara på skivan 'Almost Alice' som släpps den 2mars.

Jag ser verkligen fram emot denna filmen. Jag älskar allt som Tim Burton gör, och jag älskar musiken i alla hans filmer. Danny Elfman är väl inblandad denna gången också, om jag inte har fel? :S

Jag ser verkligen fram emot alla 3D effekter och animationer. Jag ska självklart se denna i 3D på bio, antingen i Göteborg eller i Stockholm. Det kommer dock dröja någon/några veckor innan jag kommer att kunna se den :/

Läs även: Alice in Wonderland - five thing you didn't know, väldigt intressant läsning.


Kommentarer
Postat av: Mariam

sv: Hoppas jag med ;( :*(

2010-02-06 @ 13:10:55
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0