Updates ifrån London

Tänkte uppdatera här lite om hur min bror har det. Eftersom jag vet att det är några släktingar/vänner till familjen som läser här och kanske undrar hur han har det. Så here we go:

Allt flyter i alla fall på bra. Han bor i ett rum med åtta andra, utan ventilation (vilket jag personligen tycker är väldigt roligt) och som tur är har någon en dator med sig så att han kan skicka lite mail lite då och då.

Han trivs bra med läraren, och på måndag ska han ha teoretiskt prov. Han ska kunna 30 drinkar utantill med olika metoder och varianter. Han skriver också att det är ett väldigt bra upplägg på kursen och att man lär sig väldigt fort.

Angående jobb så går barer och sånt snarare på personligheten och inte skickligheten, och jag vet att han kommer att fixa ett jobb relativt snabbt.

Gillar att läsa hans mail. Vi formulerar oss på precis samma sätt och jag kan verkligen läsa mig till hans ironi och jag hör verkligen hans tonfall när jag läser mailet. Som sagt, han trivs bra och skolan funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0