Bill vs Shadow

Detta inlägget riktar jag helt och hållet till världens bästa Anna.
Som ni TH fans vet så har Bill skaffat sig en ny äckligt snygg frisyr. Och för er som inte är TH fans så vet ni det nu.

Första gången jag visade en bild på Bill så kläckte Anna ur sig SONIC (för er som inte vet vem sonic är så är ni en skam för mänskligheten ;) Här är en bild på honom). Här är ett inlägg där hon jämför Bill med Sonic (bilderna syns inte och jag undrar när blogg.se är klar med flytten av alla bilder, det borde dom vara snart!).

Och det gör ont att säga det, men jag måste faktiskt hålla med henne. När jag först såg denna bilden på Bill var SHADOW det första som for genom mitt huvud.

(sorry för stalker bilden, uppdaterar med en ny bild så fort det kommer någon..)

 

My God vad snygg han är. Det är otäckt. Hur kan man passa i precis varenda jävla frisyr? Dessutom är jag sjukt imponerad över hur människan orkar ha sådana här frisyrer.

Shadow:

Bill vs Shadow

 

Anna, jag tänker inte säga att du har rätt. Men jag förstår hur du tänker ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: LINA*

älskar bills nya hår . GRRRRR

2009-09-25 @ 09:58:59
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0