Kuggad..


Jag kuggade på webbdatabas tentan. Jag håller dessutom på att bli sjuk, halva mitt ansikte är bortdomnat och jag känner inte när jag petar på det. Jag har haft det så en gång förut, men då gick det över efter en halvtimme, nu har det gått 45 minuter.

Vi har kollat på en massa filmer idag, I taket lyser stjärnorna, Boy A (som var SJUKT bra, ska skriva om den imorrn tänkte jag) och Män som hatar kvinnor. Imorrn ska jag se Quantum of solace, då C inte är ett stort fan av Bond filmer.

Jag är tom just nu och orkar verkligen ingenting..
Carried away by a moonlike shadow..

Kommentarer
Postat av: MIRRE

<3

2009-09-06 @ 00:13:02
URL: http://mtv.se/mirre
Postat av: Mariam

sv: du gör mig mållös? <3



Fan då! :( Var det inte lagen om Murphy här? Murphy, som förresten blivit mitt nya svärord. Slår jag i något är det "MURPHY OCKSÅ!" som hörs ur min mun, hehe. Jag tror ändå att det kommer gå bra för dig i livet. Motgångar är en del av resan för att komma dit man ska. Om man inte kämpar hårt för att komma dit man vill, hur ska man då känna värdet när man väl är där? <3

2009-09-06 @ 10:34:34
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Någon Annan

Jag tycker det låter som typiska symptom på graviditet...

2009-09-06 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0