bdsrfb

Vi filmade klart våran film idag. Det var lite jobbigt men väldigt roligt. Jag fick slå på Alex och kasta henne till marken och grejer. Nu är det "bara" redigeringen kvar. Det tyngsta jobbet. Jag ska komma på förslag på musik till filmen och det kommer garanterat dyka upp en Coldplay låt. Jag vet redan vilken jag vill ha med och ska försöka övertala de andra om att den passar in. Har redan spelat upp den för dom, men .. ja.

Sitter och läser igenom ett mail som min bror har skickat ifrån London. Han nämner lite tekniska saker och jag misstänker starkt att dom är riktade till mig, haha :)
Han har köpt en ny telefon (på tiden!) en liknande den jag vill ha, bara det att jag vill ha en samsung då :P och nu har han även nytt nummer.

"Skolan löper på, för första gången sen gymnasiet är det faktiskt roligt att sitta hemma och läsa kurslitteratur."
Den meningen fick mig att skratta högt. Så typiskt honom.

Jag kan fortfarande inte fatta att han är utomlands. Och jag kan absolut inte fatta att han åkte utomlands innan mig.

Imorrn ska jag redigera en annan film och få handledning och förhoppningsvis få godkänt. Men det borde jag få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0