Okt. 9, 2009

Sitter just nu och kollar på första säsongen av Playa Del Sol - sjukt bra!
Igår var vi i skolan i tretton j*vla timmar! Kom inte hem förrän kvart i tolv. Men redovisningen flöt på idag i alla fall och det är ju alltid något.

Igår fick jag mina skivor!! Och jag lyssnade igenom den tyska innan jag somnade, och sedan satte jag den på repeat så att jag somnade till den. Jag tänker inte skriva vad jag tycker om skivan ännu, ska göra det nästa vecka, då jag verkligen lyssnat in mig på båda skivorna (:

Ska snart ner till en piercing/tatueringsstudio. Jag försökte byta smycke, men det gick inte jätte bra. Kan inte töja ut ringen själv, så det behöver jag hjälp med, haha. Fick hem en stav ifrån barbarella idag och jag ville så klart byta med en gång. Men ja, ja :P

Ska börja packa lite nu inför helgen.
På söndag smäller det:


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är avundsjuk, hade oxå velat gå!

2009-10-12 @ 14:55:37
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0